Tuesday , January 16 2018
Τελευταία Νέα
Home / Uncategorized / Αφήστε το σημάδι σας στη βιομηχανία τουρισμού
Αφήστε το σημάδι σας στη βιομηχανία τουρισμού

Αφήστε το σημάδι σας στη βιομηχανία τουρισμού

Μικρότεροι, όλοι οραματίζονταν   μία επιτυχημένη και καλά εδραιωμένη καριέρα σε κάποια βιομηχανία. Τα επαγγελματικά μονοπάτια κάποιων  κατέληξαν στην ξενοδοχειακή βιομηχανία. Είτε μόλις ενταχθήκατε σε αυτή τη βιομηχανία είτε βρίσκεστε εδώ και χρόνια , η θέση του ξενοδοχειακού  διευθυντή θα είναι πάντα η πλέον επιθυμητή. Θα αναρωτιέστε τι προσόντα χρειάζεται να έχει κανείς για να γίνει όχι απλά ένας ξενοδοχειακός διευθυντής αλλά ένας επιτυχημένος ξενοδοχειακός διευθυντής. Λοιπόν  έχουμε την απάντηση για όλους τους επίδοξους ξενοδοχειακούς διευθυντές, εδώ είναι μία λίστα με σημαντικά γνωρίσματα που κάθε ξενοδοχειακός διευθυντής θα πρέπει να έχει.

Γίνετε ο διευθυντής που θα θέλατε να είχατε.

·         Διαλλακτικότητα : Σε καθημερινό επίπεδο ένας ξενοδοχειακός διευθυντής θα πρέπει να είναι διαλλακτικός είτε καθώς χειρίζεται διάφορα θέματα σχετικά με τους επισκέπτες , είτε διευθύνοντας το προσωπικό, είτε απλά κρατώντας τους πάντες συντονισμένους και όντας καλά οργανωμένος.

·         Τεχνολογική κατάρτιση : Κάθε ξενοδοχειακός διευθυντής θα πρέπει να γνωρίζει πώς να χειρίζεται το λειτουργικό σύστημα του ξενοδοχείου και να έχει βασικές γνώσεις για την επίλυση απλών θεμάτων που μπορεί να προκύψουν.

·         Κοινωνικός χαρακτήρας: Κάθε ξενοδοχειακός διευθυντής θα πρέπει να είναι πολύ φιλικός και να ξέρει πώς να χειριστεί πελάτες που έχουν κάποιο πρόβλημα ή είναι δυσαρεστημένοι από την εξυπηρέτηση  του ξενοδοχείου.

·         Ώθηση στους υπαλλήλους : Είναι σημαντικό για έναν διευθυντή , όχι μόνο να έχει καλές σχέσεις με τους υπαλλήλους του , αλλά να ξέρει πώς να ωθήσει τους υπαλλήλους όχι μόνο  να φτάσουν τις προδιαγραφές της επιχείρησης  ,αλλά να τις ξεπεράσουν.

·         Προσοχή στη λεπτομέρεια : Υπάρχουν προβλήματα που συμβαίνουν σε καθημερινή βάση και μπορεί να επηρεάσουν την εμπειρία των πελατών σας. Σαν διευθυντής θα πρέπει να είστε ενήμερος για οποιαδήποτε λειτουργεία του ξενοδοχείου, προκειμένου να σιγουρευτείτε ότι ακόμα και οι μικρότερες λεπτομέρειες εκτελούνται για την ικανοποίηση των πελατών σας.

·         Ευελιξία : Στην εργασία, κάθε ξενοδοχειακός διευθυντής θα πρέπει να μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε διαφορετική κατάσταση που συναντάται. Αυτό περιλαμβάνει  από τις ώρες εργασίας έως και μία απρόβλεπτη δυσκολία.

Έχοντας τα παραπάνω γνωρίσματα δεν θα γίνετε μόνο ένας επιτυχημένος ξενοδοχειακός διευθυντής ,αλλά  ένας διευθυντής τον οποίο οι υπάλληλοι θα θαυμάζουν.

Πηγή πληροφοριών: Διαχείριση ξενοδοχείων SWOT